Thanks for the pictures Trenck, most interesting.
One comment came up to my mind while looking at them: some of the repairs were normal thing you'd find every day on some older machine and have been a bit demonised. In other words, take some of the welding, the inlet for example or even the engine back support... you'd find them sporadically even on great machines 'cos the owners refuse to let them die and keep repairing them. But what honestly worry me is to find all of these major repairs done on the same machine. That's bad... and very bad is using damaged engine components to bodge a motor up, that's diabolic. And it's a pity...
Traduco
Grazie delle fotografie Trenck
Una cosa che mi viene in mente guardando le fotografie : alcune delle riparazioni sono cose normali che si potrebbero trovare effettuate su molte vespe e sono state un pochino demonizzate. In altre parole, alcune salfature tipo alla valvola o al supporto motore posteriore... si possono trovare anche su belle vespe che i proprietari rifiutano di far morire e continuano a riparare. Cosa mi preoccupa pero' e' trovare tutte queste grosse riparazioni sullo stesso veicolo. Questo e' male, e molto male e' usare interni danneggiati per accroccare un motore, e' diabolico. Ed e' un peccato...